-Patch- GOTHIC 3

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    Nome File gothic3_relup_eur.zip
    Data 13 Ottobre 2006
    Dimensione 57.600 Kb
    Titolo Release Patch
    Localizzazione Multilingua

    DESCRIZIONE
    Release che corregge ed aggiorna quest, party, GUI ed itroduce svariati Bux Fixes

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    Piattaforma: PC Windows

    Genere: Action RPG

    Sito ufficiale: http://www.piranhabytes.com/

    Sviluppatore: Piranha Bytes

    Distributore: Koch Media

    Publisher: JoWood

    Data di uscita: DISPONIBILE

    Prezzo di acquisto: 39,90€/69,90€--standard/collector's

    Localizzazione: Italiano
    NB: il gioco NON utilizza Starforce







    LOCALIZZAZIONE



    Il gioco è interamente tradotto in ITALIANO (ad esclusione delle voci, ovviamente).

    Il lavoro di traduzione è a cura del blasonato ITP -Italian Translation Project- e senz'altro sarà di altissima qualità come di consueto.



    Cliccate per raggiungere il loro sito







    PATCH



    DISPONIBILE LA PRIMA PATCH



    LISTA MIRROR 60mb




    DISPONIBILE LA SECONDA PATCH



    PATCH 1.08 60mb



    I. BUGFIX TECNICI

    =================



    Build 1.08

    ----------

    - Diversi bugfix contro i crash

    - Miglioramento delle prestazioni

    - IA di combattimento migliorata/semplificata per alcuni mostri (es. cinghiale)

    - Molte correzioni all'IA (reazione all'assassinio di un membro del party, commenti dell'IA)

    - Reazioni dei personaggi dormienti migliorate

    - Controllo della telecamera: inversione dell'asse X viene memorizzata

    - Effetto "lens flare" non attraversa montagne ed edifici

    - Rhobar e Zuben muoiono dopo essere stati sconfitti

    - Meccaniche di rivoluzione migliorate

    - Lester ora parla anche se non siede al bivacco

    - Epilogo corretto

    - Rimosso fallimento di missione dopo 2 volte di "oro insufficiente"





    Build 1.07

    ----------

    - Glowing vegetation bug in older shader versions has been fixed

    - Several crashes and bugs related to the physics system have been fixed

    - Flickering objects and invisible particle systems bugs (mostly fire) were fixed

    - Some bugs were fixed which lead to the hero being invisible after loading

    - Some bugs were fixed which lead to skeletons and golems disapperaing after death

    - Z-Fighting bugs and alpha object order bugs were fixed, especially magic barrier vs. sky plane

    - Several bugs with rendering objects under water were fixed

    - An illumination crash bug on multicore systems was fixed

    - Several bugs and optimizations relating the the dynamic music system were done

    - A bug was fixed that lead to the damage value for modified weapons being not be displayed correctly

    - The mouse cursor sometimes appeared at wrong positions. This was fixed.

    - We fixed a bug where, after loading a save game, unique treasure chests would hand out the first item in the list again

    - A bug in the soul travel spell was fixed (hero did not recognize that he has transformed back, resulting in an invincible state)

    - The height of wade- and swim effects was adjusted

    - A bug was fixed that calculated the fall damage (sometimes too low)

    - Fixed a bug where skills granted by items would not be shown as enabled

    - Fixed a bug where when running in fullscreen and using draw scale the GUI's mouse sensitivity would be reduced

    - A crash was fixed that sometimes happened after casting the fire rain spell

    - Several bugs related to the Pause mode and Quickload/Quicksave were fixed

    - Several optimizations related to arrows were done

    - Bugs related to following NPCs were fixed

    - A bugs was fixed that reversed the order of tabs in the mission screen



    II. BUGFIX DI CONTENUTO

    =======================



    Build 1.08

    ----------

    - Vak e Gonzales non spariscono dopo la rivoluzione

    - Più armi presso i mercanti e nei forzieri

    - NPC fastidiosi rimossi dall'arena di Faring

    - Storia e missioni di Al Shedim migliorati (Lester, Saturas, Wutras, ecc.)

    - Correzione alla pietra degli avi di Snorre

    - Risolti i problemi relativi ad Hogar ed agli orchi a Sud

    - Correzione alle opzioni di commercio di Ronar

    - Meno mostri/orchi nel Nordmar

    - Vibald possiede ora frecce esplosive

    - Dialoghi di Bogir corretti

    - Dialoghi di Osmund corretti



    Build 1.07

    ----------

    - Navigation problems in temples and Ishtar fixed

    - Phil in Kap Dun now fights in Revolutions

    - Fixed the Montera slaves that walked around the well and through the fire

    - Turned around a chest near Vengard

    - Fixed a problem with Daryl's Orcs

    - Fixed Scavenger problem near Porgan

    - Kamak doesn't care about the monsters anymore

    - Fixed Peer's daily routine

    - Remove wolf skin in Gamal's tent

    - Fixed flying Orc in Vengard

    - Arena Fighters in Silden have now collission

    - NPCs now react to drawing the weapon in Silden

    - Turned around a chest in Silden

    - Destination point for Vengard stone moved

    - Removed some healing plants in Myrtana

    - Several plants with permanent effect werde added

    - Seruk now stays in town after Revolution

    - Removed some heavy smalltalk groups

    - Kor Shach's navigation was adjusted

    - Tippler's hut is now furnitured

    - Flying objects after changing sectors were fixed

    - Lukjan Overtime quest was fixed

    - Sanford's letter mechanic was improved

    - Tyler now goes to Trelis

    - Cyrus now leaves the party mode

    - Avogadro now goes to the farm after the quest succeeding

    - Kelvin now goes to the temple

    - Osko now goes to the farm

    - Some dialog fixes with Flint in Faring were done

    - The healing potion quest from Pranck is now solvable

    - Spike was fixed

    - Experience points in Kap Dun were adjusted

    - Nemrok quest and reputation fixed

    - Mojok dialog mechanic adjusted

    - Bored guard dialog fixed

    - Folleck dialog fixed

    - Ali dialog fixed

    - Gunock talks about Grok dialog mechanic fixed

    - Sulfock dialog mechanic fixed

    - Lares dialog fixed

    - Sulfur was added to traders' treasuresets

    - Antidote was added to traders' treasuresets

    - Yepas has now the correct political alignment

    - It's now easier to hit alligators

    - It's now easier to hit the straw wolves near Montera

    - Seruk's guild adjusted

    - Traders have now more water

    - Kamak's guild adjusted

    - Map coordinates fixed

    - Several recipes fixed

    - Wenzel doesn't attack the orcs problem fixed

    - Nasib's enclave fixed

    - Staff and robe traders adjusted

    - Stone tablets distribution improved

    - Beds and chests at Nomad camps added

    - Yasmin's und Alima's daily routine adjusted

    - Navigation problems in Mora Sul fixed

    - Hamid's daily routine adjusted

    - Masil's daily routine adjusted

    - Navigation zones in Al Shedim fixed

    - Monster distribution in Al Shedim adjusted

    - Quest mechanics in Al Shedim improved

    - Dialog with Lester in desert fixed

    - Fasim now invites you to the arena

    - Reputation mechanic in Mora Sul improved

    - Lukor dialog fixed

    - Angar's guild changed, Party member added

    - Several fixes in Ornarok's quest.

    - Dialog problem with Yasmin fixed

    - Ilja's amulet is now unique

    - You can't buy a flame sword now

    - Raw meat bugs were moved to the right inventory category

    - You can buy more maps at traders

    - Lukor quest fixed

    - Ali's key fixed



    III. MODIFICHE/AGGIUNTE

    ======================



    Build 1.08

    ----------

    - Migliorato utilizzo della balestra



    Build 1.07

    ----------

    - A sort order for skills was implemented

    - Strings can now have UTF-16 format

    - Character now won't slide if the ground entity has a volume < 3m3

    - The HUD now automatically selects the smallest map that contains the player's position upon opening the map list

    - A sort order for spells was implemented

    - The sort order for consumables, artefacts and documents was improved

    - Several Balancing values have been adjusted

    - Summoned party members now defend the player







    LINK UTILI



    Sito Ufficiale del Gioco: http://www.gothic3.com/



    Community Italiana GOTHIC ITALIA










    REQUISITI





    _Minimi_



    * Windows 2000/XP/XP64

    * 1024MB RAM

    * Intel Pentium 4 / AMD CPU 2GHz or equivalent

    * Direct3D compatible graphics card with at least 128MB and Shader Model 1.4





    _Raccomandati_



    * Windows 2000/XP/XP64

    * 1.5GB RAM

    * Intel Pentium 4 / AMD CPU 3GHz or equivalent

    * ATI X1600 or better, GeForce 6800 or better, at least 256MB





    _Altro_



    * 4.6GB available fixed-disk storage

    * DirectX 9.0c (included)

    * DirectX 8.1 compatible sound card

    * DVD-Drive






    In breve...





    Gothic 3 è il nuovo fantastico capitolo della serie di Gothic che ha riscosso un grandissimo successo in tutta Europa venendo definita come una delle serie di giochi di ruolo migliori mai realizzate.

    Gothic 3 offre al giocatore quello che ha sempre sognato: un mondo fantastico, perfettamente dettagliato, dalla grafica superba e una storia eccezionale da vivere da protagonista. Tutti gli elementi che hanno reso famosa questa saga sono riproposti in questo terzo capitolo e migliorati per rendere ancora più affascinante l'esperienza di gioco.

    Il terzo capitolo di una delle serie pià famose in Italia

    Un mondo fantastico tre volte più grande di quello del precedente capitolo

    Libertà totale di portare a termine la missione

    Tutti gli elementi che hanno reso famosa la serie sono riproposti e migliorati






    Il gioco è venduto nella confezione STANDARD a 39,90€ (qui a sinistra) oppure in quella COLLECTOR'S a 69,90€(a destra)

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    Che differenze ci sono tra la Standard e la COLLECTOR'S EDITION??



    L'edizione "lussuosa" include (in una scatola più grande e dall'artwork unico) un ciondolo di Gothic, una mappa del mondo di gioco stampata su tessuto, un <b>libro illustrato con artwork, un DVD con il " Making of " del gioco,un poster e un CD con la colonna sonora del gioco.



    Alcune immagini della Collector's:



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    RECENSIONI



    Recensione di HWUPGRADE



    HandsOn di Multyplayer.it



    PREVIEW di Gamespot



    Voto della rivista GMC (cartacea) : 90





    SCREENSHOT



    Alcuni screen particolarmente evocativi



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    VIDEO

    ATTENZIONE!!!! potrebbero contenere spoiler o rovinare l'esperienza di gioco!!!!




    Video che mostra gameplay e tutti i tipi di ambientazione 72,5mb



    Video che mostra la scalabilità del motore grafico 48mb



    Video-spoiler dei primi 10 minuti di gioco 140mb



    Altro video del gameplay 60mb







    GOODIES



    pdf per stampare la copertina per la custodia dvd



    E-Shop ufficiale dove acquistare Tshirt e varie



    Scarica la Soundtrack di Gothic3!!

    Wallpapers vari

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    Edited by ||max|| - 19/11/2006, 19:18
     
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1 replies since 3/11/2006, 21:32   5598 views
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